suma: 0,00 zł do kasy
Jak kupować?

Jak złożyć zamówienie

1. Szukaj, przeglądaj, porównuj produkty wedle życzenia
2. Dodawaj wybrane produkty do koszyka
3. Zobacz swój koszyk (przycisk po prawej stronie)
4. Teraz możesz zmienić liczbę sztuk - wpisz w pole i naciśnij "przelicz"
5. Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem "usuń"
Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj do koszyka
6. Wybierz formę doręczenia i płatności 
7. Na koniec sprawdź czy dane adresowe są poprawne. Jeżeli adres na jaki zamówienia ma zostać dostarczone jest inny niż dane do faktury, skorzystaj z opcji "wybierz inny adres". W sytuacji, gdy na liście adresów nie mamy tego, który nas interesuje należy skorzystać z funkcji "Dodaj nowy adres". Nowy adres ustaw jako adres domyślny do faktury lub doręczenia przy danym zamówieniu i złóż zamówienie. Dane adresowe można dowolnie modyfikować za pomocą zakładki "adresy", która znajduje się w menu konta użytkownika.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera jest bezpłatne i należy do jego obowiązków. Zachęcamy do sprawdzania przesyłek, zwłaszcza w przypadku dużych i ciężkich paczek zawierających np. łóżeczka, meble i wózki lub oznak uszkodzenia opakowania. W przypadku niezgodności z zamówieniem lub otrzymaniu uszkodzonych produktów należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu reklamacyjnego. Faktura sprzedaży wysyłana jest na adres mailowy podany w zamówieniu.

 

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Telefon 695 991 505

E-mail biuro@smerfland.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl