
Jak złożyć zamówienie
1. Szukaj, przeglądaj, porównuj produkty wedle życzenia
2. Dodawaj wybrane produkty do koszyka
3. Zobacz swój koszyk (przycisk po prawej stronie)
4. Teraz możesz zmienić liczbę sztuk - wpisz w pole i naciśnij "przelicz"
5. Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem "usuń"
Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj do koszyka
6. Wybierz formę doręczenia i płatności
7. Na koniec sprawdź czy dane adresowe są poprawne. Jeżeli adres na jaki zamówienia ma zostać dostarczone jest inny niż dane do faktury, skorzystaj z opcji "wybierz inny adres". W sytuacji, gdy na liście adresów nie mamy tego, który nas interesuje należy skorzystać z funkcji "Dodaj nowy adres". Nowy adres ustaw jako adres domyślny do faktury lub doręczenia przy danym zamówieniu i złóż zamówienie. Dane adresowe można dowolnie modyfikować za pomocą zakładki "adresy", która znajduje się w menu konta użytkownika.
Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera jest bezpłatne i należy do jego obowiązków. Zachęcamy do sprawdzania przesyłek, zwłaszcza w przypadku dużych i ciężkich paczek zawierających np. łóżeczka, meble i wózki lub oznak uszkodzenia opakowania. W przypadku niezgodności z zamówieniem lub otrzymaniu uszkodzonych produktów należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu reklamacyjnego. Faktura sprzedaży wysyłana jest na adres mailowy podany w zamówieniu.
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Telefon 695 991 505
E-mail biuro@smerfland.pl