suma: 0,00 zł do kasy
FAQ

1. Czy muszę się rejestrować w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w Smerfland.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do dokania rejestracji w naszym sklepie, aby móc w pełni korzystać z dostępnych dla zarejestrowanych Klientów możliwości. Są to między innymi: możliwość śledzenia statusu zamówienia, dostęp do historii zamówień, dodatkowe rabaty dla stałych Klientów.

 

2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tylko zamówienia zarejestrowane w systemie są brane pod uwagę. W przypadku problemów związanych z dokończeniem zakupu nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu:+48 695 991 505 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.

 

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia należy zaznaczyć faktura VAT i podać numer NIP. Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i przesłana na podany adres mailowy.

 

4.W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Smerfland.pl oferuje Klientom następujące formy płatności: szybkie płatności elektroniczne PayPal i Przelewy24.pl oraz płatność przlewem bankowym na konto.

 

5. Co jeżeli otrzymam uszkodzony towar?

Zamówienia wysyłamy do Państwa w kartonach z tektury, która ma na celu zabezpieczenie produktu. Wierzch kartonu jest oklejony taśmą, co zaświadcza o oryginalnym wydaniu produktu z magazynu.

W przypadku zaobserowania uszkodzenia kartonu Kupujący może zrezygnować z przyjęcia przesyłki, wtedy zamówienie trafi do firmy. Dodatkowo należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody i przesłać go do nas drogą mailowo. 

 

6. Jak realizowane są zwroty pieniężne za zwrócony towar?

Zwroty dokonywane są na podane przez Kupującego konto bankowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl