
1. Czy muszę się rejestrować w sklepie, aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w Smerfland.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do dokania rejestracji w naszym sklepie, aby móc w pełni korzystać z dostępnych dla zarejestrowanych Klientów możliwości. Są to między innymi: możliwość śledzenia statusu zamówienia, dostęp do historii zamówień, dodatkowe rabaty dla stałych Klientów.
2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Tylko zamówienia zarejestrowane w systemie są brane pod uwagę. W przypadku problemów związanych z dokończeniem zakupu nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu:+48 695 991 505 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.
3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia należy zaznaczyć faktura VAT i podać numer NIP. Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i przesłana na podany adres mailowy.
4.W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Smerfland.pl oferuje Klientom następujące formy płatności: szybkie płatności elektroniczne PayPal i Przelewy24.pl oraz płatność przlewem bankowym na konto.
5. Co jeżeli otrzymam uszkodzony towar?
Zamówienia wysyłamy do Państwa w kartonach z tektury, która ma na celu zabezpieczenie produktu. Wierzch kartonu jest oklejony taśmą, co zaświadcza o oryginalnym wydaniu produktu z magazynu.
W przypadku zaobserowania uszkodzenia kartonu Kupujący może zrezygnować z przyjęcia przesyłki, wtedy zamówienie trafi do firmy. Dodatkowo należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody i przesłać go do nas drogą mailowo.
6. Jak realizowane są zwroty pieniężne za zwrócony towar?
Zwroty dokonywane są na podane przez Kupującego konto bankowe.